Subject: Päring - Lõimumist edendavad kultuuri- ja sporditegevused 2024 (Integratsiooni Sihtasutus)
From: "Eve Alte" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Tue, 7 May 2024 10:54:39 +0300

Tere,

Rakvere Kultuurikeskus taotles toetust läbi projekti Lõimumist edendavad
kultuuri- ja sporditegevused 2024 (Integratsiooni Sihtasutus).

Vastavalt Kultuuriministri määrusele „Lõimumist edendavate kultuuri- ja
sporditegevuste toetamise tingimused ja kord“   võis taotlejaks olla
Eestis registreeritud juriidiline isik või kohaliku omavalitsuse üksus.

Meie taotlus lükati tagasi otsusega:

Taotlus ei vasta vormilistele nõuetele

Põhjendus:  Taotleja ei ole juriidiline isik või kohaliku omavalitsuse
üksus.

Ometigi  oleme KOV osa ja kuulume Rakvere Linnavalitsuse alluvusse. Palume
täpsemaid selgitusi, miks me ei kvalifitseerunud toetuse taotlemisele.

Lugupidamisega,

Eve Alte

direktor

Rakvere Kultuurikeskus

mob. +372 566 94 606

F. R. Kreutzwaldi tn 2, Rakvere 44314